Brev:
Rå rabarber
20. juni 2011
Alder:
12 mdr.
Rå rabarber
Hej Helen;
Vi har friske rabarber i haven og min datter får af og til lov til at gnaske i en... Men det slår mig pludselig at der kan være noget med at det er skadeligt for tænderne (hun har 6 nu). Er rå rabarber skadeligt for tænderne?
Med venlig hilsen
Christina